Speakers of 2019
Sponsors
FILTER

Google Analytics
Méltánytalanul Elhanyagolt Funkciók és Beállítások
Status
Limited Capacity
Description
A Google Analytics mérőkódjának elhelyezése egy weboldalban inkább az út eleje és messze nem a vége. Több olyan Google Analytics funkció is parlagon hever kihasználatlanul, amivel nagyon jó lehet egy weboldalt, annak egy részfolyamatát több szempontból is mérni, optimalizálni.

Konverzió fókuszú landingoldal-tervezés
Avagy mi köze van Leonardo DiCaprio-nak a konverziós arányhoz?
Status
Nearly Fully Booked
Description
Valami nem stimmel a marketinggel..Miért van az, hogy átlagosan a látogatók 99%-a a nélkül zár be egy weboldalt, hogy bármit is megnézne rajta? A válasz egyszerűbb, mint hinnéd. Ha azt szeretnéd, hogy a látogatóid ne verjék a fejüket a falba, amikor meglátják az oldalad - vásárlás, regisztráció vagy kapcsolatfelvétel helyett - akkor nem árt, ha ismered a landing oldalakat és azokat a kutatási, pszichológiai, design, tesztelési és optimalizálási alapelveket, amelyek segítségével megduplázhatod, vagy ha igazán jó vagy, akár meg is tízszerezheted azt a bizonyos konverziós arányt.

Tanulj meg Chatbotot építeni!
Messenger és Chatfuel alapozó workshop
Status
Nearly Fully Booked
Description
A Messenger Chatbotok átlagosan 20-30%-kal hatékonyabban tudnak online eladni vagy épp leadeket generálni, mint a hagyományos social media kampányok. De persze csak akkor, ha megfelelően vannak felépítve mind technikai, mind stratégiai szempontból.
Ezen a workshopon lehetőséged nyílik bepillanatani a chatbot készítés alapjaiba. A világ legnagyobb ilyen platformját, a Chatfuelt fogjuk megnézni, az oktató pedig a a világon lévő 28 hivatalos Chatfuel Creator közül az egyik, így garantáltan olyan tudással fogsz távozni, amit akár aznap elkezdhetsz beépíteni a céged folyamataiba!
Chatbotize.me
A Chatbotize.me-nél a Messenger marketing hatékonyságát aknázzuk ki, és kimagaslóan jól konvertáló chatbot funneleket építünk, hogy a marketing költségedet valódi extra bevétellé alakítsuk.

Hogyan segíti céged fejlődését a filmes tartalom?
Elmondjuk mire számíthatsz ha filmes projektbe vágsz.
Status
Nearly Fully Booked
Description
Ma már nagyon fontos a mozgóképes kommunikáció, a videós tartalmak alkalmazása sokkal nagyobb elérést generál. Mi végigvezetünk, egy filmes projekt tervezésén. A workshopon marketing és sales szakembereknek segítünk a filmes folyamat bemutatásával és abban, hogy igényeiket bármely produkciós cég számára a legpontosabban meg tudják fogalmazni.
Sublight
Sublight egy budapesti kreatív ügynökség amely felhasználókra optimalizált digitális felületeket, filmeket és animációkat készít.

Építsd fel kommunikációd az Instagramon!
Golyóálló módszertan, amivel könnyedén meghódíthatod a közösségi médiát!
Status
Fully Booked
Description
Az Instagram ugyan eddig is az egyik legnépszerűbb közösségi oldal volt, marketing szempontból nézve az utóbbi 1-2 évben nagyon jelentős fejlődésen ment keresztül kishazánkban. A cégek már nem csak ismerik, hanem el is ismerik a jelentőségét, így ezen a platformon is megjelent a stratégiailag jól felépített, autentikus, transzparens kommunikáció szükséglete.
Ezen a workshopon az elmúlt 1 év közösségi média tanácsadói tapasztalataimból és a külföldi trendek egy részéből kiindulva megtervezzük a te vagy a vállalkozásod online kommunikációját, hogy aztán gyakorlati tippekkel felvértezve valósíthasd meg az Instán.
InfluencerBlog
Az InfluencerBlog pontosan az, amire a neve alapján gondolnál - egy blog, fókuszban az influencer marketing és egyéb hozzá kapcsolódó területek. A BeBrand Agency-vel való együttműködés keretein belül podcastje is van, Kávészüneten az Influencerrel címmel, ahol házigazda - egyben az alapító és a blog írója, Bálint influencerekkel beszélget a piacról, az ebben betöltött szerepükről és általánosságban önmagukról.

Mérés nélkül egy lépést se
Miért ne költs egy Forintot sem addig, amíg nem méred minden üzleti célodat megfelelően.
Status
Nearly Fully Booked
Description
Van egy baromi jó ötleted. Meg is valósítottad. Készítettél egy weboldalt, még Google Analytics kódot is elhelyeztél benne. Akkor kezdjünk el hirdetni! MÉG NE! Bizonyosodj meg róla, hogy a startupodhoz kapcsolódó üzleti céljaidat, illetve mikrokonverziókat is pontosan méred. Ha minden szuperál, akkor pedig válaszd a célodnak leginkább megfelelő kampánycélt, azt, amivel a lehető legjobb eredményeket elérheted. A workshop során igyekszünk végigvenni a kampányindulásnál előforduló legfontosabb feladatokat.

Make Your Story Great Again!
A board game on business storytelling
Status
Fully Booked
Description
Your Story First! Come join us for an interactive workshop on business stories that spark emotions and on the power of storytelling. Following an introductory session, a game will inspire the creativity in you, will help transform messages, ideas, and presentations into business stories. We will play a fun game that improves your storyteller skills, gives an opportunity to practice building an idea into a business. Ready?
Storyndipity Consulting
Storyndipity is designing, delivering and facilitating custom-made workshops, consultations that introduce the methodology of business storytelling, and provide you with the skills to use story-based techniques to tackle a range of key communications challenges to amplify your impact.

#Kontextus #Célzás #Perszonalizáció #Ügyfélfókusz
Ügyfélközpontú, perszonalizált digitális kampányok
Status
Limited Capacity
Description
A perszonalizált kampányok nem csak jóval hatékonyabban és olcsóbban generálnak leadeket és bevételt, de sokkal lojálisabb közönséget és ügyfeleket is szerezhetünk a segítségükkel. A workshopon igyekszem minél gyakorlat orientáltabb módon bemutatni, hogy hogyan tudjuk hatékonyan leprofilozni a célközönségünket és megtervezni számukra az optimális customer journey-t, annak függvényében, hogy milyen érettségi szakaszban vannak. Emellett azt is megnézzük, hogy milyen csatornán, milyen kampány típussal és tartalommal tudjuk legnagyobb eséllyel elérni, hogy releváns és hasznos üzenettel, a legjobb pillanatban találjuk meg a potenciális ügyfeleinket.

Hova Tovább? A Hiper-targetált marketingé a jövő
Lokáció alapú marketing eszközök
Status
Nearly Fully Booked
Description
A hiper-targetált marketing térnyerésének oka nagyon egyszerű: egyre nagyobb a zaj és egyre nehezebb megszólítani a potenciális vásárlót. A technológiai fejlődés arra kondicionálja a felhasználókat, hogy már csak a perszonalizált, nagyon személyes üzenetekre figyeljenek. A workshopon átvesszük a legismertebb marketing eszközöket és a résztvevők elsők között dobhatnak le egy geo-targetált üzenetet egy ilyen platformon.
Parashout
Parashout egy hiperlokális kommunikációs platform, azzal a céllal, hogy releváns tartalmat érjenek el a felhasználók.
Küldetésünk, hogy felhasználóinkat a megfelelő közönséggel kapcsoljuk össze a megfelelő helyen és időben és forradalmasítsuk az online kommunikációt.