Agenda

For registration:
1. GET YOUR TICKET
2. USE TALQUE (search in your inbox for: schedule@talque.com :))
3. CHOOSE AND SAVE YOUR FAVOURITE PROGRAMS
4. CLICK ON THE WEBEX LINKS OF THE EVENTS
5. ENJOY THE TALKS AND FORUMS
6. ASK QUESTIONS and CHAT on WEBEX, NETWORKING in TALQUE!

REGISTRATION GUIDE

More programmes to be announced soon!

Need help? Contact Bori: bori@budapestsafari.com

The registration is now open, get yourself a seat at your favourite events!

Need help? Watch our video guide for registration!

FILTER

Session Image
10:00- 10:30

PR for startups

talkENGLISH D18- Rollet

Status

Nearly Fully Booked

Description

OnePlus, famously built on hype and word-of-mouth marketing, conquered the enthusiast smartphone world in just a couple of years. Now, Andy is applying some of the same things that worked in the tech world to the Hungarian consumer market - with surprisingly good results. In Rollet’s short history, the company was praised on national TV, earned lots of media attention where it operates, and was recently featured in Forbes – with a total PR budget of $0.

 

Rollet

 

Rollet enables drive-through payments for any car by pioneering computer vision, access control, and payment technologies. Whether it’s parking, fueling, toll payments, or anything else – just swipe your car.

Speaker
Andy Zhang

Andy Zhang

CEO

Sponsor
Grow with Google

Grow with Google

11:00- 11:30

Személyes vagy céges márka?

talkHUNGARIAN D18- Dallos Zoltán

Status

Nearly Fully Booked

Description

Sokszor merül fel a kérdés a kezdő vállalkozásoknál, hogy hogy érdemes kommunikálni? A cég nevében? A cég vezetői / munkatársai mennyire jelenjenek meg a kommunikációban? A személyes márkaépítés előnyei - hátrányai. Milyen online és offline eszközök állnak rendelkezésre ma a személyes márkaépítéshez?

 

Zoltán Dallos 

 

33 évesen, 2016 végén léptem ki a sokak által biztosnak vélt alkalmazotti világból, és ugrottam fejest a szabadúszó vállalkozók közé. Pedig nem volt rossz dolgom előtte, 27 évesen már az egyik nagy hazai kereskedelmi banknál voltam régióvezető, majd később az energetikai és informatikai szektorokban dolgoztam középvezetőként. Jól hangzik, de amikor 29 évesen a kardiológián köt ki az ember a stressz miatt, akkor újra tudja értékelni, hogy biztos jó úton jár-e?!

 

Manapság az un. digitális nomádok táborába sorolom magam, olyan vállalkozók, szakértők, akik egy laptop, okostelefon és internet segítségével bárhonnan tudnak dolgozni a világban. Fő tevékenységem jelenleg a stratégiai marketing, kommunikáció és hirdetéskezelés kisvállalatoknak, emellett pedig saját rendezvényeket szervezek (üzlet és utazás), workshopokat tartok (tedd meg az első lépést!), és mentorálok fiatalokat, akik komolyan is gondolják az első lépés megtételét.

 

Speaker
Zoltán Dallos

Zoltán Dallos

Marketing Expert

Sponsor
Grow with Google

Grow with Google